ZWROTY
- Uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny obowiązuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Dotyczy ono wszystkich produktów dostępnych w ofercie. Zwrot należy odesłać na adres:
LOGISTIC SPACE – MAGAZYN RED ROCK GROUP, Ożarowska 40/42, 05-850, Ożarów Mazowiecki
- Środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru od kuriera. Zwrot środków nastąpi w ten sam sposób, w jaki została dokonana płatność za towar, chyba, że zostanie wskazana inna metoda.
- Użytkownik odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru, które wynika z użytkowania sprzętu w inny sposób niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonowania towaru.
- Zwroty akceptujemy jedynie poprzez drogę wysyłkową. Nie przyjmujemy zwrotów towaru osobiście.
REKLAMACJE
Reklamacje przyjmujemy wyłącznie mailowo ze względu na kwestie formalne.
W celu zgłoszenia reklamacji, uszkodzenia, niedziałającego elementu sprzętu należy skontaktować się bezpośrednio z naszym serwisem na adres serwis@urbogym.pl
W zgłoszeniu powinny się znajdować takie dane jak:
- Numer zamówienia
- Model zakupionego sprzętu
- Wada, opis reklamacji
- Data zakupionego sprzętu
- Dowód zakupu – faktura sprzedaży w formie elektronicznej, którą otrzymali Państwo po dokonaniu zakupu na podany adres mailowy
- Numer seryjny urządzenia (jeśli posiada)
- Zdjęcie/nagranie uwzględniające usterkę
Na reklamacje naszych klientów odpowiadamy w ciągu 24h, w dniach roboczych. Zajmiemy się Państwa zgłoszeniem w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania odesłanego sprzętu w celu weryfikacji wady. W przypadku gdy zgłoszenie nie wymaga odsyłania sprzętu, weryfikujemy, czy zgłoszenie podlega gwarancji, a następnie proponujemy dogodne dla klienta rozwiązanie w ciągu 14 dni od zgłoszenia formalnej reklamacji. Niemniej jednak, robimy wszystko, aby pomóc Państwu jak najszybciej 😊