ZWROTY
- Uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny obowiązuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Dotyczy ono wszystkich produktów dostępnych w ofercie. Zwrot należy odesłać na adres:
MAGAZYN URBOGYM, Kabaretowa 21, 01-942, Warszawa
- Środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru od kuriera. Zwrot środków nastąpi w ten sam sposób, w jaki została dokonana płatność za towar, chyba, że zostanie wskazana inna metoda.
- Użytkownik odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru, które wynika z użytkowania sprzętu w inny sposób niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonowania towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, kupujący odsyła towar na własny koszt.
- Zwroty akceptujemy jedynie poprzez drogę wysyłkową. Nie przyjmujemy zwrotów towaru osobiście.
- Nie przyjmujemy zwrotu, jeśli paczka została nadana “za pobraniem”.
REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji (awaria, brak elementu zestawu, uszkodzenie w transporcie) należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który znajdą Państwo po kliknięciu w ten link: FORMULARZ REKLAMACYJNY
Bardzo ważne jest to, żeby uzupełnić wszystkie pola formularza, aby zgłoszenie było kompletne – tylko w takim wypadku nasz serwis będzie mógł sprawnie zająć się Państwa zgłoszeniem.
W zgłoszeniu powinny się znajdować takie dane jak:
- Dane kupującego (imię, nazwisko, adres podane przy zamówieniu).
- Typ i model zakupionego sprzętu (np. Bieżnia elektryczna model V620).
- Aktualne dane kontaktowe (numer telefonu i adres mailowy, na które będzie mógł się skontakotwać nasz serwisant).
- Szczegółowy opis problemu – im więcej szczegółów tym nasz serwisant będzie mógł szybciej przystapić do działania.
- Dowód zakupu (w formularzu jest opcja załączenia pliku PDF z fakturą, którą otrzymali Państwo po dokonaniu zakupu na podany adres mailowy).
- Data zakupu sprzętu.
- Zdjęcie/nagranie uwzględniające usterkę (w formularzu istnieje możliwość dodania zdjęcia lub wideo).
- Numer seryjny urządzenia (jeśli taki posiada).
Na reklamacje naszych klientów odpowiadamy w możliwe najkrótszym czasie (maksymalnie w ciągu 48h), w dniach roboczych. Zajmiemy się Państwa zgłoszeniem w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania odesłanego sprzętu w celu weryfikacji wady. W przypadku gdy zgłoszenie nie wymaga odsyłania sprzętu, weryfikujemy, czy zgłoszenie podlega gwarancji, a następnie proponujemy dogodne dla klienta rozwiązanie w ciągu 14 dni od zgłoszenia formalnej reklamacji. Niemniej jednak, robimy wszystko, aby pomóc Państwu jak najszybciej 😊
Jeśli zajdzie konieczność naprawy w naszym serwisie, to w przypadku gdy reklamacja jest zasadna, koszty wysyłki urządzenia do serwisu i koszty odesłania naprawionego sprzętu pokrywa Sprzedawca.