Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

  1. Uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny obowiązuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Dotyczy ono wszystkich produktów dostępnych w ofercie. Zwrot należy odesłać na adres:

MAGAZYN URBOGYM, Kabaretowa 21, 01-942, Warszawa

  1. Środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru od kuriera. Zwrot środków nastąpi w ten sam sposób, w jaki została dokonana płatność za towar, chyba, że zostanie wskazana inna metoda.
  2. Użytkownik odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru, które wynika z użytkowania sprzętu w inny sposób niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonowania towaru.
  3. Zwroty akceptujemy jedynie poprzez drogę wysyłkową. Nie przyjmujemy zwrotów towaru osobiście.

REKLAMACJE

W celu zgłoszenia reklamacji (awaria, brak elementu zestawu, uszkodzenie w transporcie) należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który znajdą Państwo po kliknięciu w ten link: FORMULARZ REKLAMACYJNY

Bardzo ważne jest to, żeby uzupełnić wszystkie pola formularza, aby zgłoszenie było kompletne – tylko w takim wypadku nasz serwis będzie mógł sprawnie zająć się Państwa zgłoszeniem.

W zgłoszeniu powinny się znajdować takie dane jak:

  • Dane kupującego (imię, nazwisko, adres podane przy zamówieniu).
  • Typ i model zakupionego sprzętu (np. Bieżnia elektryczna model V620).
  • Aktualne dane kontaktowe (numer telefonu i adres mailowy, na które będzie mógł się skontakotwać nasz serwisant).
  • Szczegółowy opis problemu – im więcej szczegółów tym nasz serwisant będzie mógł szybciej przystapić do działania.
  • Dowód zakupu (w formularzu jest opcja załączenia pliku PDF z fakturą, którą otrzymali Państwo po dokonaniu zakupu na podany adres mailowy).
  • Data zakupu sprzętu.
  • Zdjęcie/nagranie uwzględniające usterkę (w formularzu istnieje możliwość dodania zdjęcia lub wideo).
  • Numer seryjny urządzenia (jeśli taki posiada).

 

Na reklamacje naszych klientów odpowiadamy w możliwe najkrótszym czasie (maksymalnie w ciągu 48h), w dniach roboczych. Zajmiemy się Państwa zgłoszeniem w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania odesłanego sprzętu w celu weryfikacji wady. W przypadku gdy zgłoszenie nie wymaga odsyłania sprzętu, weryfikujemy, czy zgłoszenie podlega gwarancji, a następnie proponujemy dogodne dla klienta rozwiązanie w ciągu 14 dni od zgłoszenia formalnej reklamacji. Niemniej jednak, robimy wszystko, aby pomóc Państwu jak najszybciej 😊

Wysyłka 24h

Oferujemy szybką i ubezpieczoną wysyłkę kurierską w 24h.

Zwroty

Bezpieczne zwroty do 14 dni od momentu otrzymania produktu.

Gwarancja

Bezproblemowa 2-letnia gwarancja na wszystkie produkty.

Bezpieczne Zakupy

Bezpieczeństwo zakupów gwarantowane przez Certyfikat SSL.