Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

  1. Uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny obowiązuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Dotyczy ono wszystkich produktów dostępnych w ofercie. Zwrot należy odesłać na adres:

MAGAZYN URBOGYM, Kabaretowa 21, 01-942, Warszawa

  1. Środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru od kuriera. Zwrot środków nastąpi w ten sam sposób, w jaki została dokonana płatność za towar, chyba, że zostanie wskazana inna metoda.
  2. Użytkownik odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru, które wynika z użytkowania sprzętu w inny sposób niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonowania towaru.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, kupujący odsyła towar na własny koszt.
  4. Zwroty akceptujemy jedynie poprzez drogę wysyłkową. Nie przyjmujemy zwrotów towaru osobiście.
  5. Nie przyjmujemy zwrotu, jeśli paczka została nadana “za pobraniem”.

REKLAMACJE

W celu zgłoszenia reklamacji (awaria, brak elementu zestawu, uszkodzenie w transporcie) należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który znajdą Państwo po kliknięciu w ten link: FORMULARZ REKLAMACYJNY

Bardzo ważne jest to, żeby uzupełnić wszystkie pola formularza, aby zgłoszenie było kompletne – tylko w takim wypadku nasz serwis będzie mógł sprawnie zająć się Państwa zgłoszeniem.

W zgłoszeniu powinny się znajdować takie dane jak:

  • Dane kupującego (imię, nazwisko, adres podane przy zamówieniu).
  • Typ i model zakupionego sprzętu (np. Bieżnia elektryczna model V620).
  • Aktualne dane kontaktowe (numer telefonu i adres mailowy, na które będzie mógł się skontakotwać nasz serwisant).
  • Szczegółowy opis problemu – im więcej szczegółów tym nasz serwisant będzie mógł szybciej przystapić do działania.
  • Dowód zakupu (w formularzu jest opcja załączenia pliku PDF z fakturą, którą otrzymali Państwo po dokonaniu zakupu na podany adres mailowy).
  • Data zakupu sprzętu.
  • Zdjęcie/nagranie uwzględniające usterkę (w formularzu istnieje możliwość dodania zdjęcia lub wideo).
  • Numer seryjny urządzenia (jeśli taki posiada).

 

Na reklamacje naszych klientów odpowiadamy w możliwe najkrótszym czasie (maksymalnie w ciągu 48h), w dniach roboczych. Zajmiemy się Państwa zgłoszeniem w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania odesłanego sprzętu w celu weryfikacji wady. W przypadku gdy zgłoszenie nie wymaga odsyłania sprzętu, weryfikujemy, czy zgłoszenie podlega gwarancji, a następnie proponujemy dogodne dla klienta rozwiązanie w ciągu 14 dni od zgłoszenia formalnej reklamacji. Niemniej jednak, robimy wszystko, aby pomóc Państwu jak najszybciej 😊

Jeśli zajdzie konieczność naprawy w naszym serwisie, to w przypadku gdy reklamacja jest zasadna, koszty wysyłki urządzenia do serwisu i koszty odesłania naprawionego sprzętu pokrywa Sprzedawca.

Wysyłka 24h

Oferujemy szybką i ubezpieczoną wysyłkę kurierską w 24h.

Zwroty

Bezpieczne zwroty do 14 dni od momentu otrzymania produktu.

Gwarancja

Bezproblemowa 2-letnia gwarancja na wszystkie produkty.

Bezpieczne Zakupy

Bezpieczeństwo zakupów gwarantowane przez Certyfikat SSL.