ZWROTY
- Uprawnienie do odstąpienia od umowy -Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa – obowiązuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Dotyczy ono wszystkich produktów dostępnych w ofercie. Zwrot należy odesłać na adres:
LOGISTIC SPACE – MAGAZYN URBOGYM,
Ożarowska 40/42,
05-850 Duchnice
- Środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru od kuriera. Zwrot środków nastąpi w ten sam sposób, w jaki została dokonana płatność za towar, chyba, że zostanie wskazana inna metoda.
- Użytkownik odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru, które wynika z użytkowania sprzętu w inny sposób niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonowania towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, kupujący odsyła towar na własny koszt.
- Zwroty akceptujemy jedynie poprzez drogę wysyłkową. Nie przyjmujemy zwrotów towaru osobiście.
- Nie przyjmujemy zwrotu, jeśli paczka została nadana „za pobraniem”.
- Istnieje możliwość skorzystania przez klienta z odpłatnej usługi odbioru towaru będącego przedmiotem odstąpienia od umowy – w takim przypadku po uiszczeniu opłaty za usługę, sprzedawca zamawia kuriera po odbiór urządzenia (po stronie klienta jest odpowiednie spakowanie i zabezpieczenie towaru i wydanie go kurierowi). Koszt takiej usługi zależy od konkretnego towaru i jest ustalany indywidualnie z klientem.
REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który znajdą Państwo na naszej stronie: www.urbogym.pl/reklamacja/ .
Bardzo ważne jest to, żeby uzupełnić wszystkie pola formularza, aby zgłoszenie było kompletne – tylko w takim wypadku nasz serwis będzie mógł sprawnie zająć się Państwa zgłoszeniem.
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie do 14 dni. W przypadku braków informacyjnych w reklamacji nasz pracownik wezwie klienta do ich uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania reklamacji przez klienta.
W niewielu przypadkach pojawia się konieczność dostarczenia sprzętu do serwisu w celu naprawy. Najczęściej jednak, przy drobnych usterkach, jest możliwość naprawy bez odsyłania urządzenia (w takim przypadku przesyłamy części zamienne na wymianę), co znacznie ułatwia cały proces reklamacji.
SZCZEGÓŁY:
- Produkty oferowane w sklepie są nowe i posiadają 24 miesięczną gwarancję, chyba że jest inaczej zaznaczone w aukcji.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) z tytułu niezgodności towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta niebędącego Konsumentem na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi.
- Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania mu danego towaru, o ile w terminie 2 miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodność dostarczonego towaru z umową, zawiadomi Serwis reprezentujący Sprzedawcę o stwierdzonej niezgodności.
- O reklamacji towaru należy poinformować Serwis reprezentujący Sprzedawcę drogą elektroniczną (poprzez uzupełnienie formularza reklamacyjnego).
- Reklamacje należy wysyłać poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie URBOGYM www.urbogym.pl/reklamacja/
- Serwisant decyduje o konieczności odesłania sprzętu do naprawy – jeśli zajdzie taka konieczność zamawia kuriera po jego odbiór (na koszt Sprzedawcy), a po naprawie odsyła go do klienta (również na koszt Sprzedawcy). W przypadku towarów o wadze przekraczającej 50 kg istnieje konieczność spakowania ich na paletę (należy wykorzystać paletę, na której został dostarczony sprzęt).
- Serwis reprezentujący Sprzedawcę zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od otrzymania pisma wraz towarem.