GWARANCJA
Na sprzedawane przez nas urządzenia udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Jesteśmy bezpośrednim importerem i dystrybutorem.
Naszym klientom zapewniamy profesjonalną obsługę serwisową oraz dostęp do części zamiennych do wszystkich sprzedawanych przez nas urządzeń.
W celu zgłoszenia reklamacji należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który znajdą Państwo na naszej stronie: www.urbogym.pl/reklamacja/ .
Bardzo ważne jest to, żeby uzupełnić wszystkie pola formularza, aby zgłoszenie było kompletne – tylko w takim wypadku nasz serwis będzie mógł sprawnie zająć się Państwa zgłoszeniem.
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie do 14 dni. W przypadku braków informacyjnych w reklamacji nasz pracownik wezwie klienta do ich uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania reklamacji przez klienta.
W niewielu przypadkach pojawia się konieczność dostarczenia sprzętu do serwisu w celu naprawy. Najczęściej jednak, przy drobnych usterkach, jest możliwość naprawy bez odsyłania urządzenia (w takim przypadku przesyłamy części zamienne na wymianę), co znacznie ułatwia cały proces reklamacji.
SZCZEGÓŁY:
- Produkty oferowane w sklepie są nowe i posiadają 24 miesięczną gwarancję, chyba że jest inaczej zaznaczone w aukcji.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) z tytułu niezgodności towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta niebędącego Konsumentem na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi.
- Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania mu danego towaru, o ile w terminie 2 miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodność dostarczonego towaru z umową, zawiadomi Serwis reprezentujący Sprzedawcę o stwierdzonej niezgodności.
- O reklamacji towaru należy poinformować Serwis reprezentujący Sprzedawcę drogą elektroniczną (poprzez uzupełnienie formularza reklamacyjnego).
- Reklamacje należy wysyłać poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie URBOGYM www.urbogym.pl/reklamacja/
- Serwisant decyduje o konieczności odesłania sprzętu do naprawy – jeśli zajdzie taka konieczność zamawia kuriera po jego odbiór (na koszt Sprzedawcy), a po naprawie odsyła go do klienta (również na koszt Sprzedawcy). W przypadku towarów o wadze przekraczającej 50 kg istnieje konieczność spakowania ich na paletę (należy wykorzystać paletę, na której został dostarczony sprzęt).
- Serwis reprezentujący Sprzedawcę zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od otrzymania pisma wraz towarem.
WARUNKI GWARANCJI:
1.Firma URBOGYM Sp. z o.o. gwarantuje Użytkownikowi sprawne działanie urządzenia pod warunkiem prawidłowej instalacji, przechowywania i eksploatowania urządzenia.
2.Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy od momentu wysyłki urządzenia Użytkownikowi.
3.Przekazując urządzenie do naprawy gwarancyjnej Użytkownik ma obowiązek okazania dowodu zakupu.
4.Gwarancja: naprawa lub wymiana jeżeli została stwierdzona wada z winy Sprzedawcy, możliwy zwrot należności w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany.
5.Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych zewnętrznych.
6.Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami takimi jak: uderzenie pioruna, przepięcie w linii energetycznej, udarem mechanicznym, pożarem, zalaniem lub innym niekontrolowanym zjawiskiem, niezależnym od Sprzedawcy.
7.W celu wykonania gwarancji konieczne jest dostarczenie sprzętu do oficjalnego serwisu. W przypadku gdy reklamacja jest zasadna, koszty wysyłki urządzenia do serwisu i koszty odesłania naprawionego sprzętu pokrywa Sprzedawca.
- Naprawa lub wymiana nastąpi w terminie do 21 dni roboczych, z wyłączeniem szczególnych przypadków, kiedy wada nie ma charakteru trwałego i konieczna jest dłuższa diagnostyka urządzenia. W szczególnych przypadkach zwrot należności. Termin rozpatrzenia reklamacji liczony jest od momentu przekazania urządzenia do serwisu.
9.Użytkownik traci prawo gwarancji w przypadku zerwania plomb gwarancyjnych i/lub ingerencji w układ elektroniczny urządzenia (np. dokonanej przez punkt napraw inny niż autoryzowany serwis Sprzedawcy), które nastąpiły bez wyraźnej zgody autoryzowanego serwisu Sprzedawcy.
10.Użytkownik traci prawo gwarancji w przypadku kiedy pomieszczenie w którym użytkowane jest urządzenie nie jest zgodne z instrukcją obsługi urządzenia.
11.Gwarancją nie są objęte: elementy eksploatacyjne ulegające naturalnemu zużyciu, pęknięcia, odkształcenia powstałe w wyniku czynników zewnętrznych lub wynikające z nieprawidłowej obsługi/konserwacji urządzenia, czynności związane z bieżącą konserwacją sprzętu typu czyszczenie lub odkurzanie.
13.Postanowienia gwarancji nie mają wpływu na ustawowe prawa konsumenta ani na uprawnienia konsumenta względem sprzedawcy które wynikają z umowy kupna-sprzedaży, zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi
14.W przypadku naruszenia warunków gwarancji (uszkodzenie z winy użytkownika) zostaną naliczone koszty diagnozy/serwisu, które pokrywa w całości Użytkownik.