GWARANCJA
Na sprzedawane przez nas urządzenia udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Jesteśmy bezpośrednim importerem i dystrybutorem. Posiadamy własny serwis oraz części zamienne do wszystkich modeli w naszej ofercie.
W niewielu przypadkach pojawia się konieczność dostarczenia sprzętu do serwisu w celu naprawy. Najczęściej, przy drobnych usterkach, jest możliwość naprawy bez odsyłania urządzenia, co znacznie ułatwia cały proces reklamacji.
W celu zgłoszenia reklamacji (awaria, brak elementu zestawu, uszkodzenie w transporcie) należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który znajdą Państwo po kliknięciu w ten link: FORMULARZ REKLAMACYJNY
Bardzo ważne jest to, żeby uzupełnić wszystkie pola formularza, aby zgłoszenie było kompletne – tylko w takim wypadku nasz serwis będzie mógł sprawnie zająć się Państwa zgłoszeniem.
W zgłoszeniu powinny się znajdować takie dane jak:
- Dane kupującego (imię, nazwisko, adres podane przy zamówieniu).
- Typ i model zakupionego sprzętu (np. Bieżnia elektryczna model V620).
- Aktualne dane kontaktowe (numer telefonu i adres mailowy, na które będzie mógł się skontakotwać nasz serwisant).
- Szczegółowy opis problemu – im więcej szczegółów tym nasz serwisant będzie mógł szybciej przystapić do działania.
- Dowód zakupu (w formularzu jest opcja załączenia pliku PDF z fakturą, którą otrzymali Państwo po dokonaniu zakupu na podany adres mailowy).
- Data zakupu sprzętu.
- Zdjęcie/nagranie uwzględniające usterkę (w formularzu istnieje możliwość dodania zdjęcia lub wideo).
- Numer seryjny urządzenia (jeśli taki posiada).
Na reklamacje naszych klientów odpowiadamy w możliwe najkrótszym czasie (maksymalnie w ciągu 48h), w dniach roboczych. Zajmiemy się Państwa zgłoszeniem w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania odesłanego sprzętu w celu weryfikacji wady. W przypadku gdy zgłoszenie nie wymaga odsyłania sprzętu, weryfikujemy, czy zgłoszenie podlega gwarancji, a następnie proponujemy dogodne dla klienta rozwiązanie w ciągu 14 dni od zgłoszenia formalnej reklamacji. Niemniej jednak, robimy wszystko, aby pomóc Państwu jak najszybciej 😊
WARUNKI GWARANCJI:
1.Firma URBOGYM Sp. z o.o. gwarantuje Użytkownikowi sprawne działanie urządzenia pod warunkiem prawidłowej instalacji, przechowywania i eksploatowania urządzenia.
2.Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy od momentu wysyłki urządzenia Użytkownikowi.
3.Przekazując urządzenie do naprawy gwarancyjnej Użytkownik ma obowiązek okazania ważnej Karty oraz dowodu zakupu.
4.Gwarancja: naprawa lub wymiana jeżeli została stwierdzona wada z winy Sprzedawcy, możliwy zwrot należności w przypadku braku możliwości naprawy.
5.Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych zewnętrznych.
6.Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami takimi jak: uderzenie pioruna, przepięcie w linii energetycznej, udarem mechanicznym, pożarem, zalaniem lub innym niekontrolowanym zjawiskiem, niezależnym od Sprzedawcy.
7.W celu wykonania gwarancji konieczne jest dostarczenie sprzętu do oficjalnego serwisu. W przypadku gdy reklamacja jest zasadna, koszty wysyłki urządzenia do serwisu i koszty odesłania naprawionego sprzętu pokrywa Sprzedawca.
8. Naprawa lub wymiana nastąpi w terminie do 21 dni roboczych, z wyłączeniem szczególnych przypadków, kiedy wada nie ma charakteru trwałego i konieczna jest dłuższa diagnostyka urządzenia. W szczególnych przypadkach zwrot należności. Termin rozpatrzenia reklamacji liczony jest od momentu przekazania urządzenia do serwisu.
9.Użytkownik traci prawo gwarancji w przypadku rozerwania plomb gwarancyjnych i/lub ingerencji w układ elektroniczny urządzenia (np. dokonanej przez punkt napraw inny niż autoryzowany serwis Sprzedawcy), które nastąpiły bez wyraźnej zgody autoryzowanego serwisu Sprzedawcy.
10.Użytkownik traci prawo gwarancji w przypadku kiedy pomieszczenie w którym użytkowane jest urządzenie nie jest zgodne z instrukcją/kartą produktu.
11.Gwarancją nie są objęte: elementy eksploatacyjne ulegające naturalnemu zużyciu, pęknięcia, odkształcenia powstałe w wyniku czynników zewnętrznych lub wynikające z nieprawidłowej obsługi/konserwacji urządzenia, czynności związane z bieżącą konserwacją sprzętu typu czyszczenie lub odkurzanie.
13.Postanowienia gwarancji nie mają wpływu na ustawowe prawa konsumenta ani na uprawnienia konsumenta względem sprzedawcy które wynikają z umowy kupna-sprzedaży, zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi
14.W przypadku naruszenia warunków gwarancji (uszkodzenie z winy użytkownika) zostaną naliczone koszty diagnozy/serwisu, które pokrywa w całości Użytkownik.