NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
1.JAK ŚLEDZIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?
PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA OTRZYMASZ WIADOMOŚĆ MAILOWĄ Z NUMEREM SWOJEJ PRZESYŁKI.
ETAP NA JAKIM ZNAJDUJE SIĘ DOSTAWA MOŻESZ SPRAWDZIĆ POD PONIŻSZYMI LINKAMI:
https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
JEŚLI ZAMÓWIŁEŚ TOWAR I NADAL NIE OTRZYMAŁEŚ WIADOMOŚCI E-MAIL Z NUMEREM PRZESYŁKI, OZNACZA TO, ŻE PRZESYŁKA NIE ZOSTAŁA JESZCZE NADANA.
Z POZIOMU STRONY DO ŚLEDZENIA MOŻESZ SPRAWDZIĆ STATUS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ UZYSKAĆ LINK DO ŚLEDZENIA PACZKI ORAZ JEJ NUMER. INFORMACJE NA STRONACH SPEDYTORÓW NIE AKTUALIZUJĄ SIĘ NA BIEŻĄCO. NIE MARTW SIĘ JEŚLI PO OTRZYMANIU LINKU NIE ZNAJDZIESZ NA NIEJ POŻĄDANYCH INFORMACJI. STRONY ODŚWIEŻAJĄ INFORMACJE KILKA RAZY NA DOBĘ NAJCZĘŚCIEJ DZIEJE SIĘ TO W OKOLICACH POŁUDNIA I PÓŁNOCY. TO W TYCH GODZINACH ZALECAMY SPRAWDZANIE TRACKING’U PACZEK
2. GDZIE UZYSKAM POMOC DOT. WYBORU PRODUKTU?
MOŻESZ SKORZYSTAĆ Z INFORMACJI NA STRONIE PRODUKTU ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W SEKCJI OPISU PRODUKTU ALBO SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI TELEFONICZNIE LUB MAILOWO 😊
3. JAKIE SĄ WYMIARY BIEŻNI/ROWERU/ORBITREKU?
WYMIARY WSZYSTKICH MODELI ZNAJDUJĄ SIĘ W OPISIE PRODUKTÓW (STRONY PRODUKTOWE) OFEROWANYCH NA STRONIE WWW.URBOGYM.PL
4. JAKI JEST PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI?
W 99% PRZYPADKACH ZAMÓWIONY PRODUKT WYŚLEMY DO CIEBIE W CIĄGU 24H (W DNI ROBOCZE) OD MOMENTU ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA, A W PRZYPADKU PRZEDSPRZEDAŻY (PRE-ORDER) W TERMINIE PODANYM W KARCIE PRODUKTU
5. JAKI JEST PRZEWIDYWANY CZAS DOSTAWY?
ZAMÓWIONY PRODUKT DOTRZE DO CIEBIE W CIĄGU 24H-48H (W DNI ROBOCZE) OD MOMENTU NADANIA GO ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ. W PRZYPADKU PRZEDSPRZEDAŻY W TERMINIE PODANYM W KARCIE PRODUKTU
6. JAKA FIRMA KURIERSKA DOKONA DOSTARCZENIA PRODUKTU?
ZAMÓWIONY PRODUKT DOTRZE DO CIEBIE ZA POŚREDNICTWEM FIRM KURIERSKICH:
- GLS POLSKA (GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SP. Z O.O.)
- INPOST S.A.
- GEODIS Road Network Sp. z o.o. (wcześniej PEKAES) https://pekaes.geodis.pl/
- DTS TRANSPORT SP. Z O.O.
3. ILE ZAPŁACĘ ZA DOSTAWĘ?
KOSZT DOSTAWY JEST UZALEŻNIONY OD WYBRANEGO SPRZĘTU, MODELU I METODY PŁATNOŚCI. KAŻDORAZOWO W KOSZYKU SĄ WYSZCZEGÓLNIONE KOSZTY DOSTAWY W ZALEŻNOŚCI OD WYBRANEJ METODY.
OFERUJEMY DOSTAWĘ STANDARDOWĄ BEZ WNIESIENIA ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ GEIS ORAZ DOSTAWĘ Z WNIESIENIEM ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ DTS.
ZAMÓWIENIA OPŁACONE Z GÓRY (PRZELEW BANKOWY LUB PŁATNOŚCI ONLINE PAYU) WYSYŁANE SĄ PRZESYŁKĄ KURIERSKĄ W 24H
8. JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
POSIADAMY CZTERY SPOSOBY PŁATNOŚCI:
- PŁATNOŚCI PAYU ONLINE – NATYCHMIASTOWE PŁATNOŚCI KARTĄ BANKOWĄ / PRZELEWEM BANKOWYM.
- POBRANIE – PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ, KARTĄ LUB BLIK’IEM U KURIERA
- RATY PAYU – PŁATNOŚCI RATALNE
- PŁATNOŚĆ TRADYCYJNYM PRZELEWEM BANKOWYM
9. CZY MOGĘ KUPIĆ NA RATY?
TAK. OFERUJEMY PŁATNOŚCI RATALNE OBSŁUGIWANE PRZEZ OPERATORA PŁATNOŚCI PAYU.
10. PODAŁEM BŁĘDNY ADRES DO WYSYŁKI – JAK GO ZMIENIĆ?
JEŚLI CHCESZ ZMIENIĆ DANE ADRESOWE TO SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI MAILOWO (INFO@URBOGYM.PL), TELEFONICZNIE (22 104 75 96) LUB KORZYSTAJĄC Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO
11. CZY ZAMÓWIONY PRODUKT PRZYJDZIE JUŻ ZŁOŻONY CZY BĘDĘ MUSIAŁ GO ZŁOŻYĆ?
OFEROWANE PRZEZ NAS PRODUKTY WYMAGAJĄ CZĘŚCIOWO SAMODZIELNEGO MONTAŻU PO ODEBRANIU PRZESYŁKI. WYNIKA TO Z WIELKOŚCI PRODUKTU ORAZ JEGO KONSTRUKCJI. DO KAŻDEGO PRODUKTU DOŁĄCZONA JEST PRZEJRZYSTA INSTRUKCJA OBSŁUGI, KTÓRA SPRAWNIE PRZEPROWADZI KAŻDEGO PRZEZ PROCES MONTAŻU
12. CZY WYSTAWIACIE FAKTURY VAT?
TAK, DO KAŻDEGO ZAKUPU JEST WYSTAWIANA AUTOMATYCZNIE FAKTURA VAT. DANE SĄ ZACIĄGANE Z DANYCH WPROWADZONYCH PRZEZ KLIENTA – PROSIMY O WPROWADZANIE POPRAWNYCH DANYCH W POLACH DO FAKTURY, W INNYM PRZYPADKU FAKTURA WYSTAWI SIĘ NA BŁĘDNE DANE
13. JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
W celu zgłoszenia reklamacji (awaria, brak elementu zestawu, uszkodzenie w transporcie) należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który znajdą Państwo po kliknięciu w ten link: FORMULARZ REKLAMACYJNY
Bardzo ważne jest to, żeby uzupełnić wszystkie pola formularza, aby zgłoszenie było kompletne – tylko w takim wypadku nasz serwis będzie mógł sprawnie zająć się Państwa zgłoszeniem.
W zgłoszeniu powinny się znajdować takie dane jak:
- Dane kupującego (imię, nazwisko, adres podane przy zamówieniu).
- Typ i model zakupionego sprzętu (np. Bieżnia elektryczna model V620).
- Aktualne dane kontaktowe (numer telefonu i adres mailowy, na które będzie mógł się skontakotwać nasz serwisant).
- Szczegółowy opis problemu – im więcej szczegółów tym nasz serwisant będzie mógł szybciej przystapić do działania.
- Dowód zakupu (w formularzu jest opcja załączenia pliku PDF z fakturą, którą otrzymali Państwo po dokonaniu zakupu na podany adres mailowy).
- Data zakupu sprzętu.
- Zdjęcie/nagranie uwzględniające usterkę (w formularzu istnieje możliwość dodania zdjęcia lub wideo).
- Numer seryjny urządzenia (jeśli taki posiada).
Na reklamacje naszych klientów odpowiadamy w możliwe najkrótszym czasie (maksymalnie w ciągu 48h), w dniach roboczych. Zajmiemy się Państwa zgłoszeniem w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania odesłanego sprzętu w celu weryfikacji wady. W przypadku gdy zgłoszenie nie wymaga odsyłania sprzętu, weryfikujemy, czy zgłoszenie podlega gwarancji, a następnie proponujemy dogodne dla klienta rozwiązanie w ciągu 14 dni od zgłoszenia formalnej reklamacji. Niemniej jednak, robimy wszystko, aby pomóc Państwu jak najszybciej 😊
14. ILE TRWA GWARANCJA NA PRODUKTY MARKI URBOGYM?
24 MIESIĄCE W PRZYPADKU ZAKUPU PRZEZ OSOBĘ FIZYCZNĄ
15. CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?
ZWROTY DO 14 DNI – TAK – KLIENCI BĘDĄCY OSOBAMI FIZYCZNYMI MAJĄ USTAWOWĄ MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH LICZONYCH OD DNIA DOSTARCZENIA TOWARU.
WAŻNE: NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU PRODUKTU OSOBIŚCIE. ZWROTY SĄ REALIZOWANE TYLKO ZA POŚREDNICTWEM WYSYŁKI, NIESTETY NIE JESTEŚMY W STANIE AKCEPTOWAĆ TAKICH ZWROTÓW
16. CZY MOŻNA WYMIENIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?
NIESTETY NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI
17. GDZIE MOGĘ OSOBIŚCIE ZOBACZYĆ, PRZETESTOWAĆ I ZAKUPIĆ WYBRANY MODEL?
NA CHWILĘ OBECNĄ NIE POSIADAMY SHOWROOM’U ANI SKLEPU STACJONARNEGO Z NASZYMI URZĄDZENIAMI, ALE NIEKTÓRE NASZE PRODUKTY SĄ DOSTEPNE W WYBRANYCH SKLEPACH NASZYCH PARTNERÓW: SPORTANO ORAZ MEDIA MARKT 🙂
18. CZY SPRZĘT BĘDZIE PASOWAŁ DO MOJEGO MIESZKANIA/POKOJU?
PRZED WYBOREM SPRZĘTU WARTO ZAPOZNAĆ SIĘ Z WYMIARAMI KONKRETNEGO MODELU NA STRONIE WWW.URBOGYM.PL, ABY STWIERDZIĆ CZY DANY MODEL BĘDZIE KOMPATYBILNY Z TWOJĄ PRZESTRZENIĄ
19. CZY W PRZYPADKU REKLAMACJI TRZEBA ODESŁAĆ CAŁY SPRZĘT, CZY TYLKO USZKODZONĄ CZĘŚĆ?
NAJCZĘŚCIEJ W PRZYPADKU AWARII WYSTARCZY DOSŁANIE NIEWIELKICH ELEMENTÓW, A WYSYŁKA CAŁEGO URZĄDZENIA JEST OSTATECZNOŚCIĄ. JEŚLI OKAŻE SIĘ TO KONIECZNE, NIE MUSISZ WYSYŁAĆ CZĘŚCI LUB CAŁEGO URZĄDZENIA – ZROBIMY TO ZA CIEBIE. W PRZYPADKU UWZGLĘDNIONEJ REKLAMACJI WYŚLEMY KONKRETNĄ CZĘŚĆ LUB CAŁY NOWY PRODUKT (W ZALEŻNOŚCI OD TYPU USZKODZENIA)
20. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ INSTRUKCJĘ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ?
NA CHWILĘ OBECNĄ INSTRUKCJE SĄ DODAWANE W WERSJI PAPIEROWEJ DO KAŻDEGO URZĄDZENIA.
21. CZY MOGĘ DOSTAĆ RABAT?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, ZOBACZYMY CO DA SIĘ ZROBIĆ 😊
22. CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
TO ZALEŻY NA JAKIM ETAPIE JEST TWOJE ZAMÓWIENIE, ALE NAPISZ DO NAS NA INFO@URBOGYM.PL
23. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ DOSTAWĘ NA KONKRETNĄ GODZINĘ?
NIESTETY NA TEN MOMENT NIE POSIADAMY TAKIEJ MOŻLIWOŚCI DOSTAWY
24. GDZIE OTRZYMAM POTWIERDZENIE ZAKUPU?
DOWODEM ZAKUPU JEST FAKTURA VAT, KTÓRĄ WYSYŁAMY NA ADRES MAILOWY KLIENTA PODANY PRZEZ NIEGO W TRAKCIE SKŁADANIA ZAMÓWIENIA.
25. CO MAM ZROBIĆ JEŚLI BRAKUJE ELEMENTÓW W PACZCE?
PROSIMY O ZGŁOSZENIE TEGO PRZEZ FORMULARZ REKLAMACYJNY – NASZ SERWIS MA BEZPOŚREDNI DOSTĘP DO CZĘŚCI I BĘDZIE MÓGŁ OD RAZU DOSŁAĆ BRAKUJĄCE ELEMENTY JEŚLI BĘDZIE TAKA POTRZEBA
26. GDZIE ZNAJDUJE SIĘ WASZ SERWIS?
SERWIS URZĄDZEŃ URBOGYM ZNAJDUJE SIĘ W WARSZAWIE. SPRZĘT NALEŻY ODESŁAĆ DO NAS W RAMACH UZNANEJ REKLAMACJI, KOSZTY TRANSPORTU SĄ ZWRACANE KLIENTOWI JEŚLI JEST TO ZASADNE
27. CO ZROBIĆ JAK WYŚWIETLA BŁĄD NA URZĄDZENIU?
OPISY BŁĘDÓW ZNAJDUJĄ SIĘ W TWOJEJ INSTRUKCJI, JEŚLI MASZ WĄTPLIWOŚCI – SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI 😊