FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1.JAK ŚLEDZIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z numerem swojej przesyłki.

Etap na jakim znajduje się dostawa możesz sprawdzić pod poniższymi linkami na stronach przewoźników realizujących dostawy:

https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

https://www.geis.pl/pl

https://pekaes.geodis.pl

https://zadbano.pl/

Z poziomu stron do śledzenia u każdego z przewoźników, możesz sprawdzić status realizacji zamówienia oraz uzyskać link do śledzenia paczki oraz jej numer. Informacje na stronach firm spedycyjnych nie aktualizują się na bieżąco. Nie martw się jeśli po otrzymaniu linku nie znajdziesz na niej pożądanych informacji. Strony odświeżają informacje kilka razy na dobę, najczęściej dzieje się to w okolicach południa i północy. To w tych godzinach zalecamy sprawdzanie tracking’u paczek.

Jeśli zamówiłeś towar i nadal nie otrzymałeś wiadomości e-mail z numerem przesyłki, oznacza to, że przesyłka nie została jeszcze nadana.

2. GDZIE UZYSKAM POMOC DOT. WYBORU PRODUKTU?

Możesz skorzystać z informacji dostępnych na stronie produktu znajdującej się w sekcji opisu produktu. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Nasze dane kontaktowe znajdziesz w zakładce KONTAKT.

3. JAKIE SĄ WYMIARY BIEŻNI/ROWERU/ORBITREKU?

Wymiary wszystkich dostępnych modeli znajdują się w opisie produktów (strony produktowe) oferowanych na stronie www.urbogym.pl.

4. JAKI JEST PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI?

W 99% przypadkach zamówiony produkt wyślemy do Ciebie w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia w dni robocze (pon. – pt.). W przypadku przedsprzedaży (preorder) w terminie podanym na karcie produktu.

5. JAKI JEST PRZEWIDYWANY CZAS DOSTAWY?

Zamówiony produkt dotrze do Ciebie w ciągu 24h-48h od momentu nadania go za pośrednictwem firmy kurierskiej w dni robocze (pon. – pt.). W przypadku przedsprzedaży (preorder) w terminie podanym na karcie produktu.

6. JAKA FIRMA KURIERSKA DOKONA DOSTARCZENIA PRODUKTU?

Zamówiony produkt dotrze do Ciebie za pośrednictwem firm kurierskich:

  • GLS POLSKA (GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SP. Z O.O.)
  • INPOST S.A.
  • GEODIS Road Network Sp. z o.o. (wcześniej PEKAES)
  • DTS TRANSPORT SP. Z O.O.

7. ILE ZAPŁACĘ ZA DOSTAWĘ?

Koszt dostawy jest uzależniony od wybranego sprzętu, modelu oraz metody płatności. Każdorazowo w koszyku są wyszczególnione koszty dostawy w zależności od wybranej metody.

Oferujemy dostawę standardową bez wniesienia za pośrednictwem firmy kurierskiej GEIS oraz dostawę z wniesieniem za pośrednictwem firmy kurierskiej DTS.

8. JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

Posiadamy cztery sposoby płatności:

  1. Płatności PayU online – natychmiastowe płatności kartą bankową / przelewem bankowym.
  2. Pobranie – płatność gotówką, kartą lub blik’iem u kuriera
  3. Raty PayU – płatności ratalne
  4. Płatność tradycyjnym przelewem bankowym

9. CZY MOGĘ KUPIĆ NA RATY?

Tak. Oferujemy płatności ratalne obsługiwane przez operatora płatności PayU.

10. PODAŁEM BŁĘDNY ADRES DO WYSYŁKI – JAK GO ZMIENIĆ?

Jeśli chcesz zmienić dane adresowe to skontaktuj się z nami mailowo (info@urbogym.pl), telefonicznie (22 104 75 96) lub korzystając z formularza kontaktowego.

11. CZY ZAMÓWIONY PRODUKT PRZYJDZIE JUŻ ZŁOŻONY CZY BĘDĘ MUSIAŁ GO ZŁOŻYĆ?

Oferowane przez nas produkty wymagają częściowo samodzielnego montażu po odebraniu przesyłki. Wynika to z wielkości produktu oraz jego konstrukcji. Do każdego produktu dołączona jest przejrzysta instrukcja obsługi, która sprawnie przeprowadzi każdego przez proces montażu.

12. CZY WYSTAWIACIE FAKTURY VAT?

Tak, do każdego zakupu jest wystawiana automatycznie faktura VAT. Dane do faktury pobierane są z danych wprowadzonych przez klienta podczas zamówienia – prosimy o uważne wprowadzanie POPRAWNYCH danych w polach do faktury, w innym przypadku faktura wystawi się na błędne dane.

13. JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

Zgłoszenia reklamacyjne realizowane są za pośrednictwem naszego centrum serwisowego, link do zgłoszenia reklamacji poniżej:

www.urbogym.pl/reklamacja/

14. ILE TRWA GWARANCJA NA PRODUKTY MARKI URBOGYM?

24 miesiące w przypadku zakupu przez osobę fizyczną.

15. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?

Tak – klienci będący osobami fizycznymi mają ustawową możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostarczenia towaru.

Ważne: Nie ma możliwości zwrotu produktu osobiście – niestety nie jesteśmy w stanie akceptować takich zwrotów. Zwroty mogą być realizowane tylko i wyłącznie za pośrednictwem wysyłki.

16. CZY MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?

Niestety nie ma takiej możliwości.

17. GDZIE MOGĘ OSOBIŚCIE ZOBACZYĆ, PRZETESTOWAĆ I ZAKUPIĆ WYBRANY MODEL?

Na chwilę obecną nie posiadamy showroom’u ani sklepu stacjonarnego z naszymi urządzeniami. Natomiast niektóre produkty są dostępne w wybranych sklepach naszych partnerów: Sportano oraz Media Markt.

18. CZY SPRZĘT BĘDZIE PASOWAŁ DO MOJEGO MIESZKANIA/POKOJU?

Przed wyborem sprzętu warto zapoznać się z wymiarami konkretnego modelu na stronie www.urbogym.pl, aby stwierdzić czy dany model będzie kompatybilny z Twoją przestrzenią.

19. CZY W PRZYPADKU REKLAMACJI TRZEBA ODESŁAĆ CAŁY SPRZĘT, CZY TYLKO USZKODZONĄ CZĘŚĆ?

Najczęściej w przypadku awarii wystarczy dosłanie niewielkich elementów, a wysyłka całego urządzenia jest ostatecznością. Jeśli okaże się to konieczne, nie musisz wysyłać części lub całego urządzenia – zrobimy to za Ciebie. W przypadku uwzględnionej reklamacji wyślemy konkretną część lub cały nowy produkt (w zależności od typu uszkodzenia).

20. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ INSTRUKCJĘ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ?

Na chwilę obecną instrukcje są dodawane w wersji papierowej do każdego urządzenia.

21. CZY MOGĘ DOSTAĆ RABAT?

Skontaktuj się z nami, zobaczymy co da się zrobić 😊

22. CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

To zależy na jakim etapie jest Twoje zamówienie, ale napisz do nas na info@urbogym.pl.

23. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ DOSTAWĘ NA KONKRETNĄ GODZINĘ?

Na ten moment nie posiadamy możliwości zamówienia dostawy ze wskazaniem konkretnej godziny przyjazdu firmy kurierskiej.

24. GDZIE OTRZYMAM POTWIERDZENIE ZAKUPU?

Po dokonaniu zakupu na stronie www.urbogym.pl, otrzymasz potwierdzenie w formie e-maila, na adres podany podczas składania zamówienia. E-mail ten zawiera szczegóły dotyczące zamówienia, takie jak numer zamówienia, lista zakupionych produktów, kwota oraz adres dostawy. Prosimy o uważne wprowadzanie POPRAWNYCH danych.

25. CO MAM ZROBIĆ JEŚLI BRAKUJE ELEMENTÓW W PACZCE?

Należy zgłosić tą informację przez formularz reklamacyjny. Nasz serwis ma bezpośredni dostęp do części i jeśli tylko będzie taka potrzeba, może od razu dosłać brakujące elementy.

26. CO ZROBIĆ JAK WYŚWIETLA BŁĄD NA URZĄDZENIU?

Opisy błędów, które może wyświetlić urządzenie znajdują się w instrukcji dołączonej do produktu. Jeśli masz wątpliwości – skontaktuj się z nami.

 

Wysyłka 24h

Oferujemy szybką i ubezpieczoną wysyłkę kurierską w 24h.

Zwroty

Bezpieczne zwroty do 14 dni od momentu otrzymania produktu.

Gwarancja

Bezproblemowa 2-letnia gwarancja na wszystkie produkty.

Bezpieczne Zakupy

Bezpieczeństwo zakupów gwarantowane przez Certyfikat SSL.